Monday 4 June 2012

isnin punya hal

kes 1: to rule out recurrent pulmonary embolism.
femli bkn main bising ckp dh lama tggu. malas layan, admit ward. femli demand mcm2. pdhl patient tu rileks2 je. rupa2nya jiran aku punya sedara. nasib baik aku ckp leklok dan brsikap lebih waras dr diorg.

kes 2: sudden death for post mortem.
polis bw mayat, pastu asal nk settle dgn cpt je. nk blk tgk astro lettew. aku ckp klo femli setuju, br aku sign & hntr gi forensik. klo x, korg settle kn lah smpai lebam. femli dh start guna nama pengarah itu, pengarah ini, ttba nama ali rustam pn nk naik juga. biasa, nk cpt jugak. ada yg wat perangai serba tau mcm dia pulak yg keja kt forensik. rupanya2 dia pathologist. huwaa. nasib baik ckp leklok gk.

kdg2 aku rs xberbaloi ckp sopan2 ble org dh mula nk pijak2 kpala. kdg2 klo aku malas senyum pn org bole komplen. smpai boss suh aku pkai mask. aku pkai je la wlpn ada time tu rs semput pulak, sikit lg nk try pkai inhaler. (*aku rs org yg taruk inhaler dlm beg or simpan dlm kete tu cool, nape ntah, xtau arr*)




lately ni rs best semacam je tdo kt bilik sndri. ada org taruk minyak pengasih ke?

No comments:

Post a Comment